eMag: Estimăm că vom atinge obiectivul de 500 de milioane de lei la finalul zilei. „Produsele incluse în campania Black Friday se găsesc într-un microsite de Black Friday, iar acestea sunt marcate special”

eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, spune că, până la ora 14, a vândut un milion de produse în cadrul campaniei Black Friday, cu o valoare cumulată de 370 de milioane...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.