Cea mai dureroasă decizie pentru grupul Digi: pleacă după 23 de ani din Ungaria - unde ajunsese, în ciuda mediului ostil, la un business de 200 mil. euro şi peste un milion de abonaţi. Cumpărătorul: un aliat al puterii
♦ În 2020, operaţiunile din Ungaria ale Digi au înregistrat venituri consolidate de 70 miliarde HUF (circa 200 milioane EUR) şi EBITDA ajustată de 19 miliarde HUF (circa 54 milioane EUR)....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce prevede programul de guvernare al cabinetului Bolojan la capitolul digitalizare: transformarea digitală devine o prioritate naţională şi va fi coordonată de un departament în subordinea premierului
- Voicu Oprean, fondatorul AROBS, unul dintre cei mai puternici antreprenori din tech: Programul de guvernare al cabinetului Bolojan nu mai ignoră realitatea şi vorbeşte de o digitalizare reală, iar aici IT-ul românesc poate ajuta, are deja soluţii implemen
- Oliviu Matei, fondator Holisun: Piaţa digitalizării din România este în plină „explozie“, în special în sectoare precum educaţie, sănătate şi administraţie publică, unde nevoia de soluţii IT devine tot mai clară
- Exclusiv ZF Corporate Arthur Rădulescu, cofondator şi CEO al MerchantPro: Comerţul online creşte în România, dar plăţile digitale rămân o provocare
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 22 iunie 2025