Ar fi o lovitură de teatru. Un antreprenor bulgar, Spas Roussev, care a cumpărat Telekom Albania, spune că discută cu nemţii achiziţia Telekom România, alături de un partener: “Achiziţia Telekom Albania este primul pas al încercării mele de a consolida piaţa de telecom din Balcani. Negocierile cu Deutsche Telekom continuă pentru operaţiunile lor din România”
Omul de afaceri bulgar Spas Roussev, care tocmai a finalizat achiziţia operaţiunilor din Albania ale Deutsche Telekom pentru 50 mil. euro, susţine că negociază cu gigantul german şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aplicaţia zilei. MySwimPro: Workout App
- Compania din spatele programului de facturare SmartBill a funcţionat în 2023 cu o marjă netă cu 43%, mai mare decât a Facebook, de 41%: câştig net de 18,7 mil. lei la afaceri de 43,1 mil. lei
- ZF IT Generation. Sfatul expertului. Monica Stătescu, partener, Filip & Company: Legea AI Act va avea un cadru mai lax prin care va încuraja start-up-urile şi companiile tip IMM să integreze şi să folosească tehnologia AI în produsele lor.
- Primul pas pentru a automatiza procesele dintr-o companie e să vorbeşti pe limba angajaţilor: „Oamenii nu trebuie întrebaţi ce ar dori să automatizeze, ci ce ar prefera să nu mai facă“
- ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Elena Mega, UiPath: Statisticile spun că 50% dintre angajaţi vor fi sprijiniţi de un asistent de tip robot până în 2028. În prezent, deja una din patru organizaţii foloseşte un