Andrei Pîrvuleţ, CTO Freshful by eMAG: O parte semnificativă din investiţia iniţială de 5 mil. euro a mers în tehnologie. Principala provocare a fost să înţelegem cum putem transpune un comportament offline, mersul la cumpărături, într-o aplicaţie. Freshful a ajuns la 45.000 de clienţi unici, iar peste 70% din totalul comenzilor se fac de pe aplicaţia de mobil

♦ Peste 50% din vânzările Freshful sunt generate de produsele proaspete din categoriile fructe, legume, lactate, brânzeturi, ouă, carne şi peşte ♦ Echipa Freshful are în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.