Efervescenţa ultimului deceniu pe o piaţă de 20 mld. lei. Dispariţii de branduri, nume noi, vânzări şi insolvenţe au „rodat“ domeniul bricolajului din România în ultimii zece ani. De departe, Dedeman are cea mai marcantă evoluţie de pe piaţa bricolajului în ultimii zece ani

Schimbări de brand, tranzacţii, ascensiune în top, expansiune, insol­venţe - sunt câteva dintre tendinţele care s-au făcut remarcate în ultimii zece ani pe piaţa locală a distribuţiei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.