ANALIZĂ
Cum s-au născut cele mai puternice branduri româneşti din construcţii: zece poveşti care au pus pe harta de business companii cu afaceri de sute de milioane de lei
ZF a selectat zece branduri româneşti – fiecare din alt sector al domeniului mai larg al producţiei şi distribuţiei de materiale de construcţii – şi a căutat povestea din spatele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul românesc Cinema One Laserplex a deschis un cinematograf în centrul comercial Aushopping Satu Mare, după ce proprietarii mallului au investit 11,5 mil. euro în extindere
- Proiectul dezvoltat de One United Properties în zona Floreasca din Capitală, premiat la Londra
- Germanii de la Geiger fac reparaţii de 26 mil. lei în cartierul Hipodrom I din Sibiu în următori doi ani
- Cine stă în spatele Sika, noul proprietar al AdePlast: Bill Gates şi francezii de la Saint-Gobain, printre acţionarii grupului elveţian care plăteşte 100 mil. euro pentru AdePlast. AdePlast produce mortare, polistiren şi vopsele în cele 11 fabric
- Mihai Pătrulescu,Colliers: Dacă în România la începutul anului părea că sunt mari şanse să trecem cu lichiditatea pieţei imobiliare de pragul de un miliard de euro, o serie de tranzacţii mari au fost amânate pentru 2020