Asigurătorul de viaţă Aegon a vândut poliţe în valoare de 96 mil. lei în 2018, în creştere cu 22%
Asigurătorul de viaţă Aegon România, parte a grupului olandez cu acelaşi nume, a închis anul 2018 cu un volum al poliţelor vândute în valoare de 96 milioane de lei (20,6 mil. euro),...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agenda de business a săptămânii 16 – 20 iunie 2025
- Călin Matei, CEO al Groupama: Ne dorim să avem o prezenţă mai crescută pe segmentul companiilor mici şi mijlocii în ceea ce priveşte asigurările de proprietăţi, sănătate şi viaţă
- Grafic: Restructurarea sistemului bancar în perioada 2008-2025 T1
- Cristian Sporiş, Raiffeisen: Dacă polonezii, ungurii, cehii au putut să vină în România, au putut să se extindă pe piaţa externă, de ce firmele antreprenoriale româneşti nu ar putea să facă la fel? Eu cred că avem produse şi servicii la fel de competitive
- Un război în Orientul Mijlociu foloseşte Rusiei, scumpeşte energia şi taie elanul monedei euro