Volvo se pregăteşte de vânzări online: „Avantajul este că anumite pieţe nu vor mai fi prioritizate“. Volvo Cars a vândut în 2020 pe piaţa locală aproape 700 de maşini, în scădere de la circa 950 de unităţi în 2019

Volvo va deveni un brand care va produce după 2030 numai maşini electrice, iar vânzările se vor derula online, inclusiv în România. Momentan pe piaţa locală doar Ford, Dacia şi Renault...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.