Volvo se pregăteşte de vânzări online: „Avantajul este că anumite pieţe nu vor mai fi prioritizate“. Volvo Cars a vândut în 2020 pe piaţa locală aproape 700 de maşini, în scădere de la circa 950 de unităţi în 2019
Volvo va deveni un brand care va produce după 2030 numai maşini electrice, iar vânzările se vor derula online, inclusiv în România. Momentan pe piaţa locală doar Ford, Dacia şi Renault...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business internaţional. Încântaţi de gama de maşini accesibile promisă de Elon Musk, acţionarii Tesla cresc cotaţia companiei cu peste 10%
- Creştere de 2% miercuri pe acţiunile Comvex după ce compania şi-a anunţat planurile de dezvoltare şi a aprobat un dividend cu 10% randament. În ultimul an, acţiunile operatorului portuar au crescut cu 140%
- Un nou gigant auto ar putea sosi în Ungaria? Investiţiile masive chinezeşti injectează deja miliarde de euro în economia maghiară
- Polestar s-ar putea folosi de uzina din SUA pentru a exporta către Europa pe fondul tensiunilor în creştere dintre UE şi China
- Panattoni pătrunde în Arabia Saudită