Calea ferată versus autostrăzi
Trenuri care circulă cu 44 de km/oră şi buget de doar 18 mil. euro pentru linii. Drumuri care nu se văd, deşi înghit 1,2 mld. euro anual
Cu doar 44 de kilometri la oră se deplasează în medie trenurile de pasageri, în condiţiile în care aproape jumătate din calea ferată necesită lucrări de reparaţii capitale. Liniile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O nouă flotă de electrice: Eco Garden Construct a cumpărat 13 maşini electrice Ford Explorer, cu o valoare de piaţă de circa jumătate de milion de euro
- Grafic: Care sunt industriile care atrag cele mai mari ISD-uri
- Multe semne de întrebare: Investiţia de 1,4 mld. euro pentru o fabrică de baterii la Galaţi n-a fost niciodată un proiect concret, doar o propunere, chiar dacă a fost anunţată cu mult fast de Guvernul României şi Guvernul Belgiei
- Ce maşini şi-au cumpărat românii anul acesta? Top 10 mărci după numărul de autoturisme înmatriculate. Visul electric moare odată cu tăierea subvenţiei, şoferii din România nu renunţă la motoarele pe combustie
- Urmează Anuarul ZF Cele mai dinamice companii din România 2024, ediţia a patra. Care sunt cele 250 de companii care cresc peste media pieţelor pe care activează?