Strategia de creştere a Dacia: „Atragem clienţi dintre cei care cumpărau până acum maşini vechi“
Marea Britanie a intrat în top zece pieţe ca vânzări pentru Dacia cu un model de business adaptat clienţilor care în trecut cumpărau fie un brand coreean, fie o maşină second-hand....Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sezonul charterelor: peste 600 de zboruri sunt programate deja doar de pe Otopeni. „Nu avem motive să anulăm curse charter“
- Ce-au făcut asigurătorii RCA în primele trei luni din 2022. Creşteri record ale subscrierilor la fiecare jucător după prăbuşirea City Insurance. Euroins conduce, urmat de Allianz-Ţiriac şi Groupama
- TTS, cel mai mare transportator integrat de mărfuri pe Dunăre, va moderniza cu fonduri europene un sector din portul Giurgiu, o investiţie de 24 milioane de lei
- Grafic: Companiile care pleacă din Rusia şi îşi vând operaţiunile
- Spaniolii de la Carrion Expedition au revenit pe profit în 2021, la afaceri de peste 314 mil. lei