Raport PwC: Pandemia COVID-19 a schimbat preferinţele legate de transport, iar maşina personală a redevenit opţiunea principală
Restricţiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat opţiunile consumatorilor pentru mijloacele de transport, majoritatea alegând să-şi folosească propria maşină în locul transportului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- BCR a participat cu 84 mil. euro la creditul sindicalizat contractat de Ford Otosan România, de 435 mil. euro, pentru a susţine producţia noului Ford Puma şi a modelelor Ford Transit Courier şi Ford Turneo Courier
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Mercedes, găsit vinovat de folosirea unui dispozitiv de manipulare a emisiilor