Pariul de 3,5 miliarde de euro: primul pas spre drumul de 1 milion de maşini Dacia anual după 2032: Bigster vine la Mioveni alături de Duster şi Logan. Odată cu Bigster, diferenţa dintre Renault şi Dacia se reduce, iar Bigster poate intra în premieră în competiţie directă inclusiv cu modele Skoda
♦ Bigster vine la Mioveni pentru a „umple“ un gol de circa 100.000 - 130.000 de maşini şi a duce producţia uzinei către 350.000 de unităţi anual ♦ Sub 25.000 de euro va fi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
- ZF Cele mai dinamice companii din România 2024. Industria prelucrătoare. Noi provocări
- Togg conduce în continuare piaţa EV din Turcia în primele 10 luni ale anului
- Ungaria se angajează să devină centru R&D pentru tehnologia bateriilor
- Un transportator din Alba face afaceri de 80 mil. lei cu 300 de autocare şi microbuze care duc muncitori la fabricile din Cluj, Braşov şi Sebeş