Fără un timbru de mediu, în România s-ar importa 12 maşini vechi pentru fiecare automobil nou vândut
Regândirea timbrului de mediu trebuie realizată astfel încât acesta să protejeze piaţa locală de importurile de maşini vechi, spune Constantin Stroe, preşedintele Asociaţiei...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Who's who in business. Roxana Capătă, 39 de ani, managing director Ford România Services
- Muşat & Asociaţii a asistat HAVI Logistics SRL în vânzarea centrului său de distribuţie, situat în nordul Bucureştiului, in zona Străuleşti, către dezvoltatorul imobiliar Redport Capital
- Toyota îşi păstrează poziţia de cel mai bine vândut producător auto din lume în 2022
- Schimbări majore în Alianţa Renault-Nissan: Producătorul francez va renunţa la 28,4% din acţiunile Nissan în favoarea unui trust, păstrând doar 15% participaţie, la fel ca Nissan, pentru a avea un ”echilibru”
- Cât câştigă angajaţii din transport şi distribuţie: un curier are, în medie, un salariu de 2.800 de lei, un dispecer auto 4.000 de lei, iar un şofer 2.700 de lei