DPD România a investit 1,2 milioane euro într-o reţea de automate poştale amplasate în malluri şi clădiri de birouri. „Până la sfârşitul anului vrem să ajungem la 100 de puncte şi în 2019 la 300 de puncte“.

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, a investit 1,2 milioane de euro într-o nouă linie de business şi a deschis 50 de puncte de livrare şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.