ANALIZĂ

Criza microcipurilor loveşte din plin industria auto: termenele de livrare pentru o maşină nouă depăşesc trei luni şi ajung şi la un an. Uzinele Dacia şi Ford ajustează constant producţia de maşini în funcţie de livrările de semiconductori iar noi opriri sunt programate şi în săptămânile următoare

♦ În cazul altor constructori, precum Skoda, situaţia este şi mai gravă. Criza componentelor electro­nice se adânceşte atât în industria auto locală, unde din această cauză...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.