Carpatair renunţă după 13 ani la hubul de la Timişoara, unde mai rămâne cu cinci zboruri
Carpatair, singura companie românească privată de aviaţie care a rezistat pe piaţă, a decis să închidă nodul aerian de la Timişoara, acuzând politicile comerciale...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cele mai valoroase contracte de achiziţii publice încheiate de CNAIR în 2020
- Zborurile charter: o soluţie de pandemie sau un plan pe termen lung. Cristian Pandel, Christian Tour: Şi după ce se va relaxa situaţia, interesul turiştilor români pentru chartere va rămâne
- Mec Diesel a vândut piese de schimb pentru vehicule comerciale de 17 mil. euro în 2020. „Pentru anul 2021 compania estimează o creştere cu 10% a cifrei de afaceri, dacă mediul economic va fi unul stabil.“
- 2021 va fi un an al serviciilor logistice: Noi tranzacţii se pregătesc a fi semnate
- Piaţa imobiliară creşte. Dezvoltatorul logistic VGP a cumpărat un teren de 25 de hectare lângă A3 şi Centura Capitalei pentru un depozit şi se uită după noi achiziţii. „Se observă migrarea dezvoltării de spaţii dinspre vest spre nord-vest şi nord.“