Afaceri şi politică: Germania este o ţară dependentă de SUA pentru securitate, China pentru creştere şi UE pentru influenţă. Industria auto germană se află în faţa unei ameninţări existenţiale generate de dispariţia viitoare a motorului cu ardere internă
Giganţii industriei germane, în special ai celei auto, se află în faţa unui moment de răscruce, în care tehnologia îi obligă să treacă prin transformări majore pentru a rămâne...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
- Analiză Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
- BCR a participat cu 84 mil. euro la creditul sindicalizat contractat de Ford Otosan România, de 435 mil. euro, pentru a susţine producţia noului Ford Puma şi a modelelor Ford Transit Courier şi Ford Turneo Courier
- Prăbuşirea podului Baltimore: accidentul dezvăluie încă o dată fragilitatea comerţului mondial. Care ar putea fi implicaţiile?
- Mercedes, găsit vinovat de folosirea unui dispozitiv de manipulare a emisiilor