ZF Live. Ana Alexandrescu, director general SanaGout: Livrăm mâncare pentru angajaţii din 40 de companii din Bucureşti. Bonul mediu este de 15 lei

17 oct 2017 Autor: Dragoş Dinu

SanaGout, o companie care oferă servicii de catering şi care şi-a început activitatea în urmă cu circa nouă ani, livrează în prezent mic dejun şi prânz pentru angajaţii din 40 de companii.

„La o firmă cu 40 de angajaţi, un contract (de servicii de catering - n. red.) este de 4.500 de euro pe lună. Un bon de masă este aproximativ 15 lei“, a spus Ana Alexandrescu, director general al firmei de catering SanaGout, în cadrul emisiunii de business ZF Live. Ea a precizat că aceste costuri sunt acoperite de compania ai cărei angajaţi beneficiază de serviciu.

Brandul SanaGout este operat prin interme­diul firmei Bioroco, potrivit datelor deţinute de ZF, Bioroco având anul trecut o cifră de afaceri de peste un milion de lei (peste 220.000 de euro), conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Compania are mai mulţi acţionari români, printre care şi Gina Calagiu, Florin Dănilă sau Mihai Vilcu, conform datelor de la Registrul Comerţului.

SanaGout a început ca furnizor pentru prânzul corporatiştilor, după cum povesteşte managerul. Compania a avut chiar şi un magazin de prezentare şi de desfacere în zona Dorobanţi din Capitală pentru corporatiştii mai nehotărâţi, care aveau nevoie să vadă mâncarea înainte de a o comanda.

Firma s-a reorientat apoi către companiile care doreau să ofere angajaţilor o mâncare sănătoasă.

„Pregătim de la salate exclusiv vegane până la salate mai complexe.“ Conform site-ului companiei, SanaGout a realizat concepte de catering pentru mai mult de 10.000 de venimente.

Pe lângă livrarea de mâncare pentru angajaţii din companii, SanaGout are şi specialişti care fac evaluare iniţială cu fiecare membru al unei firme în funcţie de activitatea pe care o are angajatul.

„În funcţie de această evaluare se fac exerciţii specifice care, de multe ori, nu necesită nici măcar ridicatul de pe scaun. Combinând aceste exerciţii făcute de angajaţi, altături de trainerii noştri, cu mâncarea oferită de noi prin intermediul angajatorului, se poate vedea clar o creştere a nivelului de productivitate. Un astfel de program poate dura în jur de trei săptămâni. Avem alături de noi şi companii care oferă şi alte servicii, de exemplu sport la muncă“.

Cât despre evenimente, Ana Alexandrescu spune că preparatele preferate sunt cele care atrag vizual prin aranjarea în farfurie.

„Mâncarea trebuie să aibă o poveste, să se muleze pe specificul evenimentului. Este foarte important ca preparatele să fie făcute într-un stil creativ, să fie prezentată în diverse forme.“ Managerul spune că angajaţii din companii sunt interesaţi şi de mâncarea care are origini în alte ţări.

„Angajaţii au început să iasă din zona de mâncare tradiţional românească. Caută în masa de prânz oferită de noi să fie ce nu pot să îşi gătească ei acasă“.

 

 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.10.2017

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.