opinie cristian hostiuc, director editorial ZF
Strigarea catalogului: ce aţi făcut în ultimii 12 ani? Doi români au avut o ascensiune fulminantă. Unul dintre ei are acum pe mână afaceri de zece mld. dolari, iar celălalt a creat unul dintre cele mai puternice branduri româneşti, cu afaceri de aproape 1 mld. euro
Înainte să vedem cine sunt cei sub 40 de ani pe care i-am selectat şi pe care am pariat la ediţia din anul acesta, este bine să dăm timpul înapoi şi să răsfoim prima apariţie a acestui...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, Deloitte România: Investiţiile în energie – favorizate de context, frânate de fiscalitate
- Victoria Dobre şi Ştefan Machidon, Deloitte: Digitalizarea raportărilor fiscale, etapele anului 2024. Ce schimbări apar la e-Factura?
- Trecerea de la investiţii în infrastructură la capitalizarea valorii adăugate
- Adrian Vasilescu, BNR: Banca Naţională a României NU vinde aur!
- Radu Dumitrescu, Deloitte România: De la idee, la finanţare, la vânzare sau preluare, până la integrare - o privire asupra companiilor din tehnologie din perspectivă M&A