Romeo Pomponiu, care a dezvoltat magazinele Steilmann, aduce în franciză alte două branduri de modă

22 mar 2018 Autor: Cristina Rosca

Grupul german de modă s.Oliver, care deţine peste 10.000 de magazine în circa 40 de ţări, va intra pe piaţa locală în sistem de franciză. Partenerul companiei este antreprenorul Romeo Pomponiu, cel care a dezvoltat local businessul Steilmann, potrivit datelor ZF.

Contactaţi de ZF, oficialii s.Oliver au confirmat intrarea pe piaţa din România în sistem de franciză, dar nu au comunicat numele francizatului. Ei au spus că grupul german de modă va deschide primul său magazin pe data de 5 aprilie, acesta urmând a fi operat sub brandul fanion cu acelaşi nume s.Oliver. Magazinul va fi amplasat în mallul bucureştean AFI Cotroceni. O săptămână mai târziu, pe 12 aprilie, în acelaşi centru comercial va fi inaugurat magazinul comma, un alt brand din portofoliul nemţilor, potrivit oficialilor grupului. Grupul cuprinde un total de şapte branduri, acesta fiind modelul practicat şi de alte nume precum Inditex (proprietarul Zara) şi H & M.

Romeo Pomponiu este cunoscut pentru că a dezvoltat local reţeaua Steilmann, un brand care acum mai bine de un deceniu se număra printre cele mai puternice de pe piaţa locală de modă, cu un total de 70 de magazine.

Odată cu dezvoltarea pieţei de modă din România şi cu venirea unui număr tot mai mare de branduri străine, magazinele Steilmann au început să se închidă. Per total, piaţa locală de modă evaluată la 15 mld. lei este una dintre cele mai căutate de către retailerii străini din toată lumea. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.03.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.