Pariu pe creşterea consumului: germanii de la dm drogerie markt alocă încă 28 de milioane de lei pe expansiunea în România

10 dec 2017 Autor: Cristina Rosca

Retailerul are în plan circa zece noi magazine în 2018 şi anunţă un buget pentru expansiune de peste 28 mil. lei. În acest an compania a deschis sau remodelat 11 unităţi în marile oraşe ale ţării, menţinând astfel ritmul impus încă de la intrarea pe piaţa locală în 2007.

„În 2017, până acum, am deschis sau redeschis după remodelare nouă magazine în Bucureşti, Timişoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Braşov şi Târgovişte. În momentul de faţă avem 94 de magazine deschise în România şi vom mai inaugura alte două până la finalul anului în Cluj-Napoca şi Râmnicu Vâlcea“, spune Ivana Martináková, executivul care conduce operaţiunile dm drogerie markt în România alături de Cristian Crişan.

Grupul german dm drogerie markt a intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.12.2017

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.