Antreprenori locali

Familia Costea pune pe masă 3,3 mil. euro pentru extinderea Secom

17 iul 2018 Autor: Georgiana Mihalache

Familia Costea, care controlează distribuitorul de suplimente alimentare Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, are în plan investiţii de 3,3 milioane de euro pentru anul acesta în deschideri de magazine noi şi în creşterea portofoliului de produse.

„Anul acesta ne-am propus o creştere cu peste 45% a investiţiilor până la circa 3,3 milioane de euro, alocaţi în lansarea de noi magazine proprii, continuarea activităţilor de promovare în media şi în farmaciile partenere, dar şi lărgirea portofoliului cu produse din categoria de suplimente alimentare, din segmentul de produse de frumuseţe, dar şi din anumite categorii din aria health & wellness“, a spus pentru ZF Lucia Costea, managing partner al Secom.

Antreprenorii care controlează Secom au pariat pe extindere în cele mai mari oraşe ale ţării, iar pentru anul acesta şi-au propus să deschidă patru magazine.

Obiectivul pentru anul acesta este să ajungă la 27 de milioane de euro cifră de afaceri, în funcţie de evoluţia pieţei de suplimente alimentare. Anul trecut, Secom a ajuns la 20 mil. euro afaceri, în creştere cu 22% faţă de 2016.

Piaţa românească de suplimente alimentare şi vitamine este estimată la 1,4 mld. lei în 2017, în creştere cu 7% faţă de 2016, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.07.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.