De’Longhi: „Fabrica de la Cluj este strategică pentru Europa“

13 iun 2018 Autor: Cristina Rosca

Grupul italian De’Longhi:  a intrat pe piaţa locală iniţial prin preluarea facilităţilor de producţie ale Nokia de la Cluj, unde a început să realizeze espressoare de cafea în 2013.  Astăzi, fabrica este una strategică pentru grup, afacerile apropiindu-se de un miliard de lei anul trecut după creşteri constante an de an.

„Avem fabrici proprii în China, Italia şi România. Unitatea de producţie din România este strategică pentru Europa pentru că ne permite transportul rapid al produselor. Din China avem nevoie de o lună pentru transport“, spune Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România. El ocupă această poziţie din septembrie 2017, mai exact de când s-a luat decizia de a deschide un birou comercial local. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.06.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.