Cosmina Coman, Learning Pro: Middle managementul poate fi cea mai mare barieră în calea transformării digitale

17 oct 2017 Autori: Dragoş Dinu , Adelina Mihai

Companiile pot să obţină avantaje folosind tehnologia câtă vreme îşi dezvoltă o gândire digitală atât din perspectiva clientului, cât şi din cea a angajatului, pentru că eficientizarea generată de digitalizarea unor procese din trecut nu este suficientă, a spus Cosmina Coman, managing director al firmei de consultanţă şi training Learning Pro la ZF Live. „Există o confuzie foarte mare în ceea ce priveşte impactul digitalizării în business. Digitalizarea înseamnă eficientizarea proceselor, iar oportunităţile pot apărea în momentul în care gândeşti digital din perspectiva clientului şi a angajatului. Ca lider de business, nu vrei doar să digitalizezi trecutul, ci vrei să vezi şi viitorul, iar pentru asta trebuie să vezi cum gândeşte clientul.”

Ea spune că middle managementul poate fi cea mai mare barieră în calea transformării digitale.

Luni, pe 23 octombrie, ZF va organiza împreună cu compania Learning Pro conferinţa  Digital Leadership - Cum să fii lider în era digitală?“, la care vor participa ca speakeri lideri de business din organizaţii precum BCR, Immochan, Vodafone, Genpact, NTT Data, DB Global Technology sau Arobs.

 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.10.2017

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.