Cel mai mare jucător independent din cablu: Numărul de abonamente a crescut cu 10%

26 sep 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două companii - Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom - a înregistrat o creştere cu 10% a numărului de abo­na­mente pentru serviciile de televiziune prin cablu, net fix şi telefonie.

„Numărul de abona­men­te a crescut cu aproxi­ma­tiv 10%“, a declarat pen­tru ZF Dinu Malaco­pol, CEO şi unul dintre ac­ţio­narii minoritari ai gru­pului cu afaceri de pes­te 52 mil. euro în 2016. El nu a oferit alte infor­ma­ţii. AKTA activează în principal în me­diul rural şi mic urban, unde are, con­form unei evaluări vechi de peste un an de zile, peste o jumătate de milion de abo­na­mente.

Pentru AKTA, prioritatea sfârşitu­lui de an este reprezentată de vânzarea ser­viciilor de telefonie mobilă adăugate în portofoliul companiei după semnarea unui contract care îi oferă acces la reţea­ua grupului Telekom România. AKTA vin­de telefonie mobilă doar prin con­tracte de abonament, la pre­ţuri care pornesc de la un tarif de bază de 2 eu­ro, sau în pachete care combină serviciile fixe cu cele mobile.

„Ţinta noastră sunt clienţii noştri în primul rând, sunt cei care nu au avut până acum acces la telefonie mo­bi­lă - o dată pentru că nu a ajuns nimeni la ei să le vândă telefonie mobilă. În al doilea rând îi vizăm şi pe clienţii de cartele preplătite ai altor operatori care practic nu au unde să-şi încarce telefonul.“

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.09.2017

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.