Eşec istoric în urma campaniei publicitare a ultimului iPad: Apple a ajuns să-şi ceară iertare după ce a fost acuzată de consumatori că batjocoreşte „simbolurile creativităţii umane” în reclama pentru noua sa tabletă
Apple şi-a cerut scuze pentru o reclamă în care mai multe instrumente muzicale, instrumente artistice şi jocuri sunt zdrobite de o presă hidraulică gigantică, compania fiind acuzată de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rusia poate pune mâna pe cele mai mari rezerve de petrol din lume
- Londra conduce în continuare în topul oraşelor europene la capitolul atragerii de ISD-uri în servicii financiare
- Preţurile cuprului din SUA cresc puternic în contextul prezenţei tot mai mari a speculatorilor
- Efortul Irlandei de a-şi asigura cota din stafful BCE stârneşte apeluri pentru introducerea de cote de naţionalitate
- China investeşte 2,5 miliarde de dolari în mine de cupru din Serbia în decurs de cinci ani