Un start-up pe zi
Doi ieşeni speră la vânzări de 450.000 euro, dintr-un brand de trolere
Soţii Mihai şi Alina Chirilă din Iaşi au creat brandul Valigeria, care comercializează de trolere, genţi şi accesorii de călătorie. Ideea acestei afaceri a pornit în urmă cu cinci...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.