ANALIZĂ
Şase noi hoteluri intră sub umbrela unui brand internaţional în acest an. Doar unu este construit de la zero
Capacitatea de cazare din România este afiliată la un brand internaţional în proporţie de 7%, faţă de 22% cât este media europeană, ceea ce pune ţara pe radarele marilor lanţuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Povestea unuia dintre primele hoteluri de lux din România, care a pus piaţa locală pe harta mondială. JW Marriott Bucharest a fost primul hotel deschis sub acest brand în Europa. După două decenii, România începe să aibă segment de lux. „Se conturează o p
- Agenţia de turism J’Info Tours: „Vânzările sunt mai mari cu 26%. De sărbători trimitem un grup de turişti într-un circuit în Australia şi Noua Zeelandă“
- ZF Live. Manuela Serol, founder & executive director, Serol Hospitality: Ne propunem să îi ajutăm şi pe jucătorii mici să ofere un nivel de calitate asemănător cu cel al brandurilor internaţionale
- Lituanianul Tadas Evaltas, directorul general al hotelului The Marmorosch: Ne concentrăm pe corporate business. Până la final de an ne vom apropia şi chiar vom depăşi venituri de 15 mil.euro
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2013 în business