BRANDURI ROMÂNEŞTI
Brandurile româneşti domină piaţa de 800 mil. euro a agenţiilor de turism. Doar un nume străin şi-a făcut loc în industrie
Piaţa agenţiilor de turism, care reuneşte peste 3.000 de firme cu afaceri de 3,6 miliarde de lei (800 mil. euro), este dominată de branduri româneşti cu peste două decenii de istorie,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Complexul Parc Hotels din nordul Capitalei, afaceri de 63,4 mil. lei în 2023 şi marjă de profit de 17%
- Statul „doarme“ cu cazările Airbnb sub nas, o piaţă de cel puţin 180 mil. euro
- ZF Live. Cum a ajuns un bancher român să opereze un retreat în Croaţia? Cornelia Toma: „Am investit peste un milion de euro în acest retreat, pe care l-am construit de la zero“
- Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
- Cipru, o ţară cu puţin peste 1 milion de locuitori, atrage aproape 4 milioane de turişti anual. România este în top 10 ţări pieţe pentru turismul cipriot