Unilever şi Henkel, singurii jucători din topul FMCG care au reuşit să crească
Cu un consum mediu de sub cinci kilograme de detergent, 1,5 tuburi de pastă de dinţi şi patru săpunuri pe an, cifre ce ne plasează la coada Europei, piaţa bunurilor de larg consum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce planuri are guvernul Bolojan pentru agricultură? Continuarea programului INVESTALIM, plus investiţii estimate de peste 850 mil. euro din fonduri europene
- Grafic: Care sunt rezultatele financiare ale companiilor Croco, Mondelez România, Mondelez România Snack Production
- Grafic: Care sunt marjele de profit ale Croco, Mondelez România şi Mondelez România Snack Production
- Cehii profită din plin de o eroare de afişare a preţurilor făcută de Reebok
- Ungaria: o lege nouă împiedică automatizarea completă a magazinelor mari