Directorii de marketing ai multinaţionalelor din industria berii, cei care duc „bătălia în piaţă, la raft nu pe tabla de şah“

Trei ingineri şi un economist stau în spatele unor mărci cu vânzări de peste 700 mil. euro

Mihai Bârsan (Ursus), Narcis Horhoianu ( Hei­ne­ken ), Paul Markovits (Tuborg) sunt ingineri şi doar Mihai Bonca (Bergenbier) vine cu o experienţă de eco­nomist, însă ei cunosc cel mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.