ANALIZĂ
Top zece reţele de librării din România au rulat afaceri de 300 mil. lei în 2017, în creştere cu 15%
♦ Cei mai mari jucători din retailul de carte au strategii complet diferite: Cărtureşti şi Diverta şi-au axat extinderea pe spaţiile din centrele comerciale, în timp ce CLB (Compania de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023
- Analiză Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
- Aproape 20 de companii româneşti din industria mobilei sunt zilele acestea la târgul din Milano „Aici ţi se confirmă dacă produsele tale sunt ceea ce piaţa cere“
- Exclusiv ZF Corporate Black Sea Fund - 68,8% din Gymboland