România, o piaţă de vis pentru nemţi: Lidl a crescut în S1 2017 de două ori mai repede decât consumul. „Credem că nu există obstacole pe această piaţă, ci doar oportunităţi“

Discounterul german Lidl menţine astfel în prima parte a acestui an ritmul de creştere din 2016, unul dintre cele mai puternice din piaţă. Avansul a fost susţinut atât de expansiunea de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.