Supliment Retail

Retailerii de modă caută un model de business câştigător pe o piaţă unde online-ul merge spre 10% din încasări, dar offline-ul continuă dezvoltarea

Online-ul a cucerit iniţial segmente precum electro-IT, cărţi şi turism. Apoi a venit rândul pieţei de mo­dă, unde în doar câţiva ani unii dintre cei mai mari jucători din offline -...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.