ANALIZĂ

Planurile jucătorilor din comerţul modern în 2018. Reţelele străine scot din buzunar 400 mil. euro pentru 350 de unităţi noi, în special pentru supermarketuri şi magazine de proximitate

♦ Comerţul modern ar putea depăşi la finalul anului pragul de 2.500 de magazine după ce retailerii au anunţat în 2018 planuri pentru alte 300-350 de supermarketuri, magazine de discount...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.