Şeful Starbucks pe România şi Bulgaria
Piaţa din România are două direcţii de dezvoltare: cafenelele independente de specialitate şi expansiunea lanţurilor de profil
Grupul american Starbucks este liderul pieţei locale de cafenele cu o reţea de 33 de unităţi şi afaceri de 76,5 milioane de lei în România anul trecut, după un galop de aproape 40%...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cooperativa Fermierul Moroşan a investit circa 2 mil. euro într-o seră de tomate bio
- ZF Agropower. Cum a reuşit cooperativa Fermierul Moroşan să listeze tomatele bio în marile magazine practicând agricultura de precizie: „Avem o seră foarte performantă, cu peste 300 de senzori care ne furnizează date“
- Artisan Coffee Gear, unul dintre cei mai mari distribuitori de echipamente pentru cafeaua de specialitate, porneşte o linie de finanţare de 2 mil. euro pentru noi localuri de profil
- Afaceri de la Zero. Andra Safta, Le Chat Gourmand: Facem totul de la zero la noi în laborator, iar acesta este un mare plus. Sunt puţine cofetării care fac ce trebuie
- Grafic: Cele mai mari 20 de companii din România după cifra de afaceri din 2022