INTERVIU

Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing Ursus Breweries: De trei ani vedem o creştere semnificativă a veniturilor populaţiei, vedem un consumator care nu mai vrea compromisuri

Timişoreana este cel mai vândut brand de bere din România şi marca românească din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG) cu cel mai ridicat nivel al vânzărilor, respectiv 200 mil. euro...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.