Lidl are peste 40 mil. euro pentru investiţii. „Fiecare magazin nou presupune capital de cel puţin 2 milioane de euro“

Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerţul modern după ce afacerile companiei au depăşit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.