Domo şi Flanco pregătesc terenul pentru o tranzacţie. Împreună s-ar apropia de liderul Altex
Retailerii electroIT Domo şi Flanco, numărul doi şi trei din piaţa de profil, se află în negocieri pentru crearea unui jucător cu afaceri de peste 250 mil. euro, aproape cât liderul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O veste extraordinară. Ce indică datele semnal de la INS despre dinamica economiei în T3: România a avut o creştere economică de 1,6% an/an. În primele 9 luni, creşterea a fost de 0,8% an/an
- Exclusiv ZF Corporate Iulian Stanciu, preşedinte executiv eMAG, vicepreşedintele Confederaţiei Patronale Concordia: Pentru a pune la treabă inteligenţa pe care România o are, avem nevoie de investiţii în cercetare şi educaţie
- Reducerea deficitului comercial agroalimentar, ajuns la 3,3 mld. euro, e o cursă lungă, de 10-15 ani
- Turcii de la Tosmur Grup vor finaliza la sfârşit de an a doua fabrică din Medgidia, o investiţie de 86 de milioane de euro
- Business sportiv. Retailul sportiv, dominat de companii străine. Nicio companie antreprenorială nu îşi face loc în top, însă jucătorii locali încep să prindă teren şi să vină din urmă