Deichmann, Decathlon, CCC, adidas şi Nike au 30% din piaţa de încălţăminte pentru copii
Românii cheltuie anual peste 125 de milioane de euro pentru încălţările copiilor, pe o piaţă dominată clar de mărci şi retaileri internaţionali. Acest segment cântăreşte puţin în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Interviu. Cine este Alin Zamfira, antreprenorul care a preluat 40% din Abatorul Periş şi care pariază pe o creştere de cel puţin 50% a cifrei de afaceri
- ZF Agropower. Ionuţ Vochin, preşedinte, Cooperativa Argedava Novaci: Fără investiţii în tehnologie, educaţie şi cercetare în agricultură vom fi contribuitori la bugetele altora
- Reapariţia gripei aviare scumpeşte ouăle din nou
- Mix-Markt din Germania ar putea deschide primele unităţi din Serbia pe 29 aprilie
- ZF Economia Verde. Adina Humă, R-Create: „E nevoie de mai multă educaţie la nivel de societate, ca să putem elimina problema ambalajelor“