De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket
La Izvorul Dornei, Aronia Hănţeşti, Carnica Bucovina BeeZum, Stâna lui Roman şi Bunătăţi de la Ţară sunt doar câţiva din cei peste 200 de producători care astăzi se află sub...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation”: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 grame
- Kosarom, activ în industria cărnii, vrea să facă economii cu ajutorul soarelui şi investeşte 5,5 mil. euro în panouri fotovoltaice pentru eficienţă energetică
- Afaceri de la Zero. Sorin Vlad, de meserie chimist şi fost antreprenor în industria aparatelor medicale, s-a reorientat către domeniul cafelei de specialitate şi a deschis cafeneaua Coffeepedia în toamna anului trecut
- Producătorul de ingrediente Solina: Începutul lui 2024 nu este încurajator din punct de vedere al consumului. Compensăm prin dezvoltarea portofoliului
- Preţul orezului urcă spre un maxim pe 15 ani, cu vremea nefavorabilă afectând din nou culturile