Cum a schimbat un slogan un business: „Prea bun. Prea ca la ţară“ a crescut afacerile Covalact cu 60% în trei ani

Afacerile producătorului local de lactate Covalact ar putea ajunge anul acesta la 30 de milioane de euro, cu peste 60% mai mult faţă de 2010. În acest timp, producţia companiei a crescut cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.