ANALIZÂ

Consumul de cafea a crescut cu 40% faţă de 2008, dar Romania rămane pe ultimele locuri în UE

Cu doar două multinaţionale - Strauss şi Nestlé - care produc cafea pe plan local şi cu un singur brand romanesc - Cafea Fortuna - care se bate cu branduri internaţionale precum Jacobs,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.