Carrefour: Circa 90% din lactatele de pe rafturi sunt „made in România“. La fructe şi legume, în sezon, ponderea merge spre 70-80%
Fructele, ţigările şi berea sunt cel mai bine vândute trei categorii de produse ca valoare în cadrul magazinelor Carrefour , top completat de regulă cu produse de bază, de consum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Salariile, la jumătate de 2025: Creşterea continuă, dar ritmul a încetinit. În ultimii ani, inflaţia a „mâncat“ aproape toată creşterea salarială
- ZF Agropower. Florentin Bercu, director executiv al Uniunii Naţionale de Ramură a Cooperativelor din Sectorul Vegetal: Trebuie să lucrăm la partea de educaţie, mentalitate, conştientizare şi implicare a tinerilor în agricultură pentru formarea lor ca cetă
- Şase ani de Afaceri de la Zero Şi primii noŞtri milionari Antreprenorul Alin Laslo, care a readus la viaţă brandul de săpun Cheia, a reuşit să ducă businessul cu fabrica din Baia Sprie, judeţul Maramureş, la afaceri de peste 1 mil. lei
- România s-a schimbat după 2007, odată cu aderarea la UE: are mai puţine animale în curte şi mai multe în casă, iar tendinţa se vede în importuri, care au crescut de 4,5 ori pentru lactate şi ouă de pasăre şi de 3,3 ori pentru hrana animalelor
- Încă un pas spre o tranzacţie între doi producători de ambalaje pentru ouă. Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care grupul danez Hartmann Packaging vrea să cumpere un producător de cofraje din Dâmboviţa