puncte de vedere

De ce avem creştere economică bazată pe consum? Profi a dezvoltat şi vândut 500 de magazine. Ce-ar fi fost să dezvolte şi să vândă 500 de abatoare/carmangerii? Micul fermier român a ajuns să mănânce cârnaţi din Germania şi porumbul său zace în curte

Creşterea economică de 5,9% de pe trimestrul II, cu 0,2 puncte procentuale mai mare decât cea din trimestrul I, arată că spaţiul de oportunitate pentru intrarea pe o nouă spirală a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.