Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
♦ În România sunt certificate „gluten free“ circa 160 de produse, conform ultimelor date, însă cei care au intoleranţă la gluten sau pur şi simplu îşi doresc alimente...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marea Britanie începe verificările fizice ale importurilor de produse proaspete din UE
- Bulgaria cedează în faţa presiunii fermierilor, le oferă acestora compensaţii de 150 milioane de euro
- Turcia limitează exporturile de carne de pui pentru a stăvili creşterea puternică a preţurilor
- Guvernul maghiar oferă finanţare de 1 miliard de forinţi pentru conservarea muzicii ţigăneşti în restaurante
- Tuborg România, unul dintre cei mai mari patru berari, l-a numit pe Yoav Bar în funcţia de CEO