Ce tendinţe se accentuează în agrobusiness: creşterea producţiei de soia, trecerea către agricultura organică şi o abordare mixtă în protecţia culturilor, atât de produse chimice, cât şi biologice
Creşterea producţiei de soia, migraţia de la agricultura convenţională către agricultura organică şi adoptarea unei abordări mixte în protecţia culturilor, prin folosirea atât de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Investiţi în România! Producătorul de inputuri Norofert a avut nevoie de patru ani şi investiţii de 500.000 de dolari pentru a deschide cu adevărat piaţa din SUA. Vlad Popescu, preşedinte: Estimăm vânzări de 200-300.000 de dolari în primul an, dar este
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation“: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 de grame
- Grupul finlandez Hesburger intră pe piaţa locală cu un restaurant la Râmnicu Vâlcea şi vrea zece localuri în primul an
- Exclusiv ZF Corporate Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar: Zona de panificaţie este o industrie care joacă româneşte, dar poate deveni un exportator masiv
- Business sportiv. Câte echipamente sportive exportă România? Sub 0,1% din valoarea exporturilor din 2023 a fost generată de articolele şi echipamentele sportive