Cum faci rebrandingul unei reţele de covrigării? Strategia LUCA de a schimba identitatea vizuală a fost unul dintre motoarele creşterii. Compania din spatele celebrului lanţ de covrigării are afaceri care depăşesc 368 de milioane de lei

♦ Brandul LUCA este operat de compania Tinervis Group, care a reuşit în 2022 să intre între cele mai mari 1.000 de firme din România după ce a atins o cifră de afaceri de 368...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.