ZF branduri româneşti 2024 I Analiză
Din generaţie în generaţie. Cine duce mai departe povestea brandurilor româneşti?
♦ Înainte ca americanii să inventeze o zi în care părinţii vin cu copiii la muncă (a patra zi de joi din luna aprilie), oamenii de pretutindeni îi mai aduceau pe cei mici la job...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O treime dintre companiile americane se gândesc să introducă săptămâna de lucru de patru zile
- Compania chinezească Fiberhome îşi va stabili cea mai mare bază din Europa în Ungaria
- Procentul vârstnicilor care muncesc este în creştere în Europa, dar e acesta un lucru bun întotdeauna?
- Salariile soldaţilor vs. tancuri, siguranţă fiscală vs. siguranţă militară sau voturi: războiul dă noi dimensiuni luptei guvernelor europene cu deficitele şi datoriile
- ZF Live. Oamenii pleacă din industriile care sunt „uitate“ de autorităţi