Piaţa secundară a ceasurilor de lux este evaluată la 21 mld. euro la nivel global, reprezentând 30% din valoarea totală a pieţei. În România, piaţa ajunge la aproape 15 mil. euro
Piaţa second-hand a ceasurilor de lux a atins 21 miliarde de euro la nivel global, reprezentând 30% din valoarea totală a pieţei, în timp ce în România piaţa se apropie de 15 mil. euro,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agenda de business a săptămânii 5-9 mai 2025
- Analiză Analiza de luni. Radiografia comerţului – vioara întâi a economiei: Cine sunt principalii jucători, care sunt tendinţele şi încotro se îndreaptă lucrurile într-un sector de aproape 1.000 mld. lei?
- România este pe locul 13 în lume la consumul de vin per capita, însă apetitul pentru licorile lui Bacchus scade dramatic. De ce?
- Grupul polonez Żabka, prezent pe piaţa locală prin brandul froo, a atras o finanţare de 33 mil.euro de la BERD, printr-o emisiune de obligaţiuni, pentru a susţine reţeaua de magazine din Polonia şi România
- Consumatorii par optimişti: consumul creşte, în ciuda crizei politice, asta şi pentru că şi salariile cresc, deşi moderat